כרטיסים לליגת האלופות 2023-2024

כל אוהד כדורגל מתחיל יודע כי ליגת האלופות היא טורניר הכדורגל היוקרתי ביותר בעולם לקבוצות. הוא מציג את הקבוצות הכי טובות בעולם, שחקני הכדורגל הנוצצים ביותר ואת הכדורגל הטוב והמרגש ביותר שיש לענף הנהדר הזה להציע לנו. כל אוהד/ת כדורגל ישראלי חולמים על הרגע שקבוצה ישראלית תגיע לליגת האלופות כדי שיוכלו לראות מעט מהניצוצות האלה כאן בארץ ואז, עד שכבר חברת הכרטיסים עונה להם לטלפון לאחר המתנה ארוכה, הם מגלים כי כבר כל הכרטיסים נמכרו והם ייאלצו לצפות במשחקים מהבית. כעת עם TIKI TAKA כבר לא תצטרכו לחכות שקבוצה ישראלית תעפיל לליגת האלופות או לרדוף אחרי כרטיסים במיקום נורמלי באצטדיונים המפורסמים ביותר בעולם – תוכלו פשוט להזמין כרטיסים לליגת האלופות אונליין למשחק שאתם הכי רוצים לראות ואפילו לרכוש חבילה הכולל טיסות ולינה. 

הזמינו כרטיסים לליגת האלופות למחזור הקרוב:

אז מה מזמן לנו המחזור הקרוב בליגת האלופות? כמה מפגשים מעניינים בין קבוצות פאר לקבוצות אנדרדוג וכמה מהשמות החמים ביותר בכדורגל העולמי. ב20.2.24 תוכלו ליהנות ממשחק שצפוי להיות מרובה שערים בין קבוצתו הקודמת של ערן זהבי – פ.ס.וו איינדהובן לבין בורוסיה דורטמונד. אם הסגנון הקשוח והשמות הגדולים יותר הם אלה שקורצים לכם תוכלו לשנות כיוון לסן סירו באיטליה ולמפגש המסקרן בין אינטר לאתלטיקו מדריד. יום לאחר מכן ב21.2.2024 – תמצאו דילים לליגת האלופות למשחקים בין פורטו לארסנל האטרקטיבית או למפגש מעניין לא פחות בין נאפולי ואוסמיאן הלוהט מול התינוקות של צ'אבי וברצלונה. לאלה מכם שיש סבלנות לחכות למרץ תוכלו להשיג דילים אטרקטיביים לבאיירן מינכן מול לאציו, ריאל סוסיאדד מול פריס סן ז'רמן ואמבפה (אולי במשחקיו האחרונים בקבוצה מעיר האורות) וכמובן את משחקי הגומלין המסקרנים בין ריאל מדריד ללייפציג הגרמנית ומנ'צסטר סיטי ופפ מול קופנהאגן המפתיעה. 

חבילות ליגת האלופות מחכות לכם באתר עכשיו במחיר מיוחד:

אצלנו באתר TIKI TAKA תוכלו לרכוש כרטיסים לליגת האלופות ותוכלו גם ליהנות ממעטפת מלא של חבילות ליגת אלופות הכוללות גם לינה, נסיעות וטיסות. לפרטים נוספים תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

סל קניות0
אין מוצרים בסל הקניות.
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן