חבילות למשחקי יובנטוס – הזדמנות לחוות את המועדון האיטלקי הגדול ביותר

יובנטוס - הקבוצה האיטלקית המובילה בכדורגל העולמי

קבוצת הכדורגל האיטלקית יובנטוס היא אחת מהקבוצות המובילות והטובות ביותר בעולם הכדורגל. היא מחזיקה בשיאים אדירים כמו 36 אליפויות איטליה, 14 גביעי קופה איטליה וגם 9 סופר קאפ אירופיים. עם 9 תארים אירופיים כולל 2 פעמים כאלופת אירופה. יובנטוס מסיימת את הסדרה עם מסורת מוצלחת והיא מכונה בכינויים רבים כמו "הגברת הזקנה" או "יובה".

לאתר הרשמי של יובנטוס לחץ כאן

ההיסטוריה הארוכה והמרשימה של יובנטוס

יובנטוס, המועדון האיטלקי המפואר, הוקם בשנת 1897 על ידי חבורת חברים שחלמה ליצור מועדון ספורט עם קבוצת כדורגל. המועדון הפתח את עמדותיו בכבוד גדול בכדורגל האיטלקי והפך להיות אחד מהמועדונים המרשימים ביותר באיטליה ובעולם. במהלך השנים, זכתה יובנטוס במספר גדול של תארים ושחקנים אגדיים חיו על דשא האצטדיון המפואר שלה.

משפחת אניילי, מחזיקה בבעלות על המועדון מאז שנת 1923, מה שהבטיח ליובנטוס יציבות ותמיכה כלכלית מרשימה. המועדון עבר גם תקופות קשות, כמו סקנדל המכירות בכדורגל האיטלקי בשנת 2006-07, אך הצליח לחזור לצמרת הכדורגל האיטלי ולהמשיך לזכות בתארים.

לרשימת המשחקים המלאה של יובנטוס לחץ כאן

האוהדים והסביבה של יובנטוס - הטיפוסי ואצטדיון אליאנץ

האוהדים של יובנטוס, המכונים בכינוי הטיפוסי, הם חלק בלתי פריד ממסע הקבוצה. יובנטוס יש לה מעל 12 מיליון אוהדים נאמנים באיטליה בלבד, וכ-180 מיליון ברחבי העולם. הם מכנים את עצמם "טיפוסי" ומהווים כוח גדול ביציבת האווירה המרשימה באצטדיון אליאנץ.

אצטדיון אליאנץ הוא הבית החדש של יובנטוס, הנמצא בטורינו, ומספק מקום יוקרתי עבור מעל 41,000 מנושבים. האצטדיון הזהור והמודרני הפך למוקד לאוהדי הקבוצה והמקום בו מתרכש הרוח של יובנטוס.

חברת טיקיטקה מציעה חבילות ספורט למשחקי יובנטוס שכוללות כרטיסי טיסה, מלונות מפנקים וכרטיסים למשחקים, כמו גם בקשה למידע ושירות אישי לקוחות. אנו מציעים גם אפשרות לרכוש כרטיסים למשחקים בנפרד.

חווית משחק עם יובנטוס בטורינו היא חוויה מרשימה ומיוחדת שתיכנס לספר הזכרונות שלכם.

ליצירת קשר לחץ כאן

סל קניות0
אין מוצרים בסל הקניות.
חזרה לחנות
0
דילוג לתוכן