איך לתכנן סופ"ש כדורגל בחו"ל?

אם אתם מתכננים ללכת למשחק כדורגל באירופה אז כדאי לכם לרכוש חבילה מלאה שתיתן לכם יותר מאשר לרכוש כל מוצר בנפרד.

איך היית מסדר לעצמך לראות משחק כדורגל באירופה? דבר ראשון היית רוכש כרטיס למשחק שאתה רוצה, דבר שני וחשוב למצוא לינה במיקום נוח ומרכזי והשלישי טיסה שמתאימה לך. אבל היום אתה לא צריך לדאוג לשום דבר, פשוט לחפש חבילות לליגה הגרמנית למשל ולרכוש את החבילה המתאימה ביותר עבורך.

מהי חבילת כדורגל?

זוהי תכנית נסיעה. אתה מקבל כרטיס למשחק שאתה רוצה לבלות בקטגוריה שאתה רוצה, כרטיסי טיסה כלולים, לינה, אפשרות להעברות, ביטוח נסיעות ועוד מוצרים נלווים לפי דרישה. חבילה המכסה הכול כולל כל המידע הדרוש כגון כבודה, ביטוחים וכד'. כמו כן, אתה יכול להתאים אישית חבילה לליגת אלופות וליגות נוספות באירופה.

מה היתרונות של חבילת כדורגל?

היתרון הגדול ברכישת חבילה הוא הטרחה שלך. אתה משלם תשלום אחד עבור כל החבילה כדי להיפטר מכל הטרחה של הזמנת הכרטיסים למשחק, לינה, טיסות, העברות וכו'. סוכן הנסיעות יעשה בשבילך הכול וישאיר אותך ליהנות מכדורגל והחופשה, חופשי מכל טרחה ודאגה. אם אתה חושב כי רכישת חבילה יהיה רומן יקר אז אתה יכול לחשב את  ההוצאות שלך על כל המוצרים לטיול כדורגל ולהשוות את העלות עם עסקת חבילה.

לדוגמא:

עלות כרטיס כדורגל 300 יורו

עלות כרטיס טיסה 500 יורו

עלות העברות 70 יורו

עלות לינה 200 יורו

עלות ביטוח נסיעות ואו ביטול 800 יורו

העלות הכוללת של החבילה שלך 1150 יורו, אבל זה כולל הכול ואין צורך לקחת מונית להגיע למלון למשל. בנוסף אתה צריך לכלול את הזמן שאתה מאבד כדי לבצע את כל הסידורים הללו. הזמן הוא הגורם הגדול ביותר. אתה צריך להיות מספיק מהיר בהתאמה כדי לקנות כל מוצר בנפרד, כרטיס למשחק, טיסה לינה וכו'. סוכן הנסיעות ייתן לך חבילה מלאה במחיר משתלם יותר מבלי לאבד זמן יקר.

מהי חבילת כדורגל ולמה לרכוש חבילה?

חבילות כדורגל זה העסק שלנו מפעילי נסיעות והנאה עבור אוהדי כדורגל. אתה רוכש טיול לאירופה כדי ליהנות מהטיול וממשחק הכדורגל ולהשאיר את כל העבודה מסביב לסוכן הנסיעות שלך. אנחנו עושים את העבודה עבורך ואתה נשאר חופשי לטוס לאירופה ליהנות ולבלות את החופשה שלך במלואה. חבילת כדורגל זה מותרות ואתה יכול לרכוש אותה במחיר סביר מאוד.  

אם אתה אוהד כדורגל ורוצה לחוות את המשחק מהמגרש כדורגל אז אתה צריך להיות מהיר ולקנות את החבילה.

איך לרכוש חבילת כדורגל?

חפש באינטרנט לדוגמא חבילות כדורגל בגרמניה ובחר את הדיל המתאים ביותר לצרכים ולכיס שלך. זמינות של חבילות רבות היא ההזדמנות שלך לרכוש דיל לאחר השוואת כל האפשרויות שניתנו. זה יהיה תשלום אחד חד פעמי עבור כל הנוסעים.

אין לך מה לדאוג לגבי חבילת גמר ליגת האלופות, אם רכשת את החבילה מסוכן נסיעות מקצועי ואמין.יש דרכים רבות כדי לדעת מהימנות של מפעיל נסיעות. אתה יכול לסקור את הביקורות שלו כדי לדעת מי הלקוחות שלו ומה ללקוחות שלו יש לומר עליו. 

סל קניות0
אין מוצרים בסל הקניות.
חזרה לחנות
0

השאר את הפרטים שלך ומומחה ייצור איתך קשר

דילוג לתוכן