למה כדאי לבחור בחברה מנוסה ברכישת חבילות הספורט שלך?

אוהבי כדורגל אמיתיים יודעים כי לראות כדורגל בטלוויזיה זה דבר אחד ולראות משחק במציאות זה דבר אחר: להיכנס אל אצטדיוני הכדורגל הגדולים בעולם, להריח את הדשא, לראות במציאות את השחקנים הטובים והמפורסמים בעולם ואת הכדורגל המשובח ביותר שיש לענף להציע. באתר טיקיטקה תמצאו מגוון חבילות ספורט מדהימות ובמחיר מיוחד שיאפשרו לכם להגשים את החלום שלכם.

מהי חבילת ספורט לחו"ל ואילו משחקים ניתן לראות?

אוהדי הכדורגל הישראלים הרוצים לצאת לחו"ל לראות כדורגל בליגות הגדולות באירופה או בליגת האלופות יצטרכו לפעול באחת מ-2 האפשרויות הבאות: להזמין את הכול בעצמם מהגופים השונים או להזמין הכול במסגרת חבילת כדורגל הכוללת כל מה שצריך לחופשה המושלמת עם טיסות, מלון וכרטיסים למשחק. במסגרת חבילות ספורט של טיקיטיקה תוכלו למצוא מגוון חבילות מדליקות למשחקי הכדורגל הטובים ביותר בעולם, בליגות הטובות בעולם: הליגה האנגלית, הליגה הספרדית, הליגה האיטלקית, הליגה הגרמנית וכמובן גם ליגת האלופות. 

חבילת ליגת האלופות – ומה היא כוללת?

אין אוהד כדורגל שלא מכיר את המנגינה המפורסמת של ליגת האלופות. המנון ליגת האלופות מנוגן בתחילת כל משחק המשוחק במסגרת המפעל ובמהלכו צמרמרות והתרגשות עוטפים את השחקנים והקהל במקום. אירוע כל כך מרגש שתוכלו לחוות במלוא עוצמתו רק מהמגרש עצמו! חבילת ליגת אלופות של טיקיטקה תספק לכם טיסות הלוך חזור לעיר היעד, כרטיסים למשחק ולינה במלון איכותי בעיר. ניתן לשדרג את החבילה עם תוספות שונות. 

החופשה שלכם מתחילה כאן:

אם אתם אוהדי כדורגל אמיתיים הרוצים לחוות משחקי כדורגל משובחים במלוא עוצמתם אין כמו לבקר באצטדיונים הנהדרים של הליגה האנגלית, לצפות בשחקנים הטובים בעולם בליגה הספרדית או בכדורגל ההתקפי ביותר בגרמניה. בכל אחת מהמדינות הנפלאות הללו תוכלו גם להאריך את החופשה, לטייל ולנפוש עם מגוון אטרקציות נוספות ולהפוך את החופשה למהנה, ארוכה וחלומית יותר. החופשה שלכם מתחילה אצלנו בטיקיטקה ובחבילות הספורט שתוכלו לרכוש במחיר מיוחד שיספקו לכם את הטיסות, המלון והכרטיסים למשחק – הכול בחבילה אחת ובמחיר מוזל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם 24/7.

סל קניות0
אין מוצרים בסל הקניות.
חזרה לחנות
0

שניות

0

דקות

10

השאר את הפרטים שלך ומומחה ייצור איתך קשר

דילוג לתוכן