חבילות ספורט ליגת האלופות

ליגת האלופות היא טורניר שנתי הנערך בין הקבוצות הבכירות ביבשת אירופה, ביניהן מהקבוצות הגדולות, האיכותיות והמפורסמות ביותר בעולם. מטבע הדברים השחקנים הטובים בעולם משחקים בליגת האלופות ובו מוצע הכדורגל האיכותי ביותר. מיליוני כדורגל בישראל צופים בליגת האלופות, מאות אלפים מתוכם בלייב, אלפים מתוכם גם טסים מדי חודש למשחקים עם חבילות ספורט מלאות. 

מה כוללת חבילת ספורט לליגת האלופות?

חבילת ספורט היא חבילת שירות הכוללת טיסות, לינה במלון, סידורי נסיעות קרקע וכמובן כרטיסים ליגת האלופות למשחק שתבחרו. אצלנו באתר טיקי טקה תמצאו מדי שנה את חבילות הספורט המובילות בישראל, הכוללות כרטיסים למשחקים המובילים בכל מחזור ליגת האלופות וכמובן למשחקי הנוק אאוט. 

חופשה לחו"ל כמתנה? בחבילת ספורט תוכלו ליהנות גם וגם:

בבואנו לחפש את המתנה המושלמת לבן או בת הזוג ייתכן ונרצה לגוון מדי פעם, להיות ייחודיים ואולי אפילו להזמין אותם לטיול מפנק לחו"ל. רבים עושים זאת, אך חלקם לוקחים את זה לצעד הבא עם הזמנת חבילות ליגת האלופות. אם אתם רוצים להעניק ליקיריכם את המתנה המושלמת, תוכלו לשלב בין חופשה בחו"ל לבין כניסה למשחקים בליגת האלופות. תוכלו לרכוש חבילה הכוללת טיסה, בתי מלון, סידורי קרקע וכרטיסים למשחק, ותוכלו לארגן את הכול בעצמכם ולהזמין דרכנו רק את הכרטיסים למשחק – לבחירתכם. ניתן גם ליצור קשר עם הצוות המקצועי והנפלא שלנו לפרטים נוספים והארכת השהייה שלכם במדינת היעד כדי שתוכלו לשלב אטרקציות נוספות ולהפוך את זה לטיול/חופשה של ממש.

ספרד, אנגליה או אולי גרמניה? היכן היעד הבא שלכם?

שלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות כבר כאן ועומדים לפנינו כמה משחקים רותחים במיוחד. השחקנים הטובים בעולם עומדים לעלות על כר הדשא ולכם יש הזדמנות לראות אותם בלייב. היכן אתם רוצים לטוס? לברצלונה/מדריד בספרד? לגרמניה? אולי לאנגליה? זו ההזדמנות שלכם ליהנות מחוויה מרגשת ובלתי נשכחת, לשמוע את המנון ליגת האלופות בלייב ולא במשחק של קבוצה ישראלית, ליהנות ממשחק כדורגל משובח באיכות הגבוהה ביותר ואפילו להאריך את הטיול שלכם בחו"ל, לנצל את ההזדמנות וליהנות מאטרקציות נוספות אם תרצו (אטרקציות נוספות וסידורי נסיעות שאינן קשורות למשחק יהיו באחריות הלקוח בלבד). 

סל קניות0
אין מוצרים בסל הקניות.
חזרה לחנות
0

שניות

0

דקות

10

השאר את הפרטים שלך ומומחה ייצור איתך קשר

דילוג לתוכן